قلت دیکطه

وبلاگ اصلی qalatdikte.blogsky.com است که تمام مطالب موجود میباشد

قلت دیکطه

وبلاگ اصلی qalatdikte.blogsky.com است که تمام مطالب موجود میباشد

آهنگ الف - ب از ایرج


دانلود


الف میگم ابروت کمونه ای کمون ابروی من         

ب میگم بالات بلنده ای گل خوشبوی من

ت تورا میخوام عزیزم تا برام تاتی کنی                       

ث ثواب است گر لباتو با لبام قاطی کنی

جیم جوابم را ندادی ، چ چرا                              

ح حامی خواستم خودم میخوام تو را

دال دلم پیش دلت باشد گرو                             

ذال ذلیلت گشتم از پیشم مرو

دال و ذال و ر روسری قشنگ داری                      

ز و ز و ز  ز حال من خبر داری

سین میخوام بگم سمن بری سمن بری             

شین میخوام بگم شیرین لبی و شکری

صاد و ضاد و طین و ظین و عین و غین و ف و قاف و کاف و گاف و لام و میم

لم بده برام رو صندلی رو صندلی                      

نون نگات کنم چرا که خیلی خوشگلی

ی یواش بیا بخون برام الف ب رو                      

دیدی که برات الفو خوندم تا ی رو 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد