قلت دیکطه

وبلاگ اصلی qalatdikte.blogsky.com است که تمام مطالب موجود میباشد

قلت دیکطه

وبلاگ اصلی qalatdikte.blogsky.com است که تمام مطالب موجود میباشد

آهنگ "رفتم که رفتم" از زنده یاد جهان


دانلود


از برت دامن کشان ، رفتم ای نامهربان

از من آزرده دل ، کی دگر بینی نشان
رفتم که رفتم ، رفتم که رفتم

از برت دامن کشان ، رفتم ای نامهربان
از من آزرده دل ، کی دگر بینی نشان
رفتم که رفتم ، رفتم که رفتم

از من دیوانه بگذر ، بگذر ای جانانه بگذر
هر چه بودی ، هر چه بودم ، بی خبر رفتم که رفتم
رفتم که رفتم

شمع بزم دیگران شو ، جام دست این و آن شو
هر چه بودی ، هر چه بودم ، بی وفا رفتم که رفتم
رفتم که رفتم

بعد از این
بعد از این کن فراموشم که رفتم
دیگر از دست تو می نمی نوشم که مستم
با دل دیر آشنا ، گشتم از دامت راه
بی وفا ، بی وفا ، بی وفا رفتم که رفتم
رفتم که رفتم

بعد از این
بعد از این کن فراموشم که رفتم
دیگر از دست تو می نمی نوشم که مستم
با دل دیر آشنا ، گشتم از دامت راه
بی وفا ، بی وفا ، بی وفا رفتم که رفتم
رفتم که رفتم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد