قلت دیکطه

وبلاگ اصلی qalatdikte.blogsky.com است که تمام مطالب موجود میباشد

قلت دیکطه

وبلاگ اصلی qalatdikte.blogsky.com است که تمام مطالب موجود میباشد

آهنگ بازگشته (امید جانم ز سفر باز آمد) از دلکش


دانلود


امید جانم ز سفر بازآمد/
شکر دهانم ز سفر بازآمد/

عزیز آن که بی خبر /
به ناگهان رود سفر،/
چو ندارد دیگر دلبندی/

به لبش ننشیند لبخندی/


چو غنچه‌ی سپیده دم/

شکفته شد لبم ز هم/
که شنیدم یارم بازآمد/
ز سفر غمخوارم بازآمد/

هم‌چنان که عاقبت/
پس از همه شب بدمد سحر،/
ناگهان نگار من/
چنان مه نو آمد از سفر/

من هم، پس از آن دوری/
بعد از غم مهجوری/
یک شاخه‌ی گل بردم به برش/

دیدم که نگار من/
سرخوش ز کنار من/
بگذشت و به بر، یار دگرش/


وای، از آن گلی که دست من بود/
خموش و یک جهان سخن بود/

گل که شهره شد به بی‌وفایی/
ز دیدن چنین جدایی/

ز غصه پاره پیرهن بود/


منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد