قلت دیکطه

وبلاگ اصلی qalatdikte.blogsky.com است که تمام مطالب موجود میباشد

قلت دیکطه

وبلاگ اصلی qalatdikte.blogsky.com است که تمام مطالب موجود میباشد

آهنگ زیبای سیمین بری از زنده یاد جمشید شیبانی

 

متن ترانه سیمین بری با صدای زنده یاد جمشید شیبانی

ترانه سرا : ابراهیم صفائی

آهنگساز : زنده یاد جمشید شیبانی

  

دانلود

 

 

 

سیمین بری گل پیکری آری/

از ماه و گل زیباتری آری/

همچون پری افسونگری آری/

دیوانه رویت منم چه خواهی دگر از من/

سرگشته رویت منم نداری خبر از من/

هر شب که مه بر آسمان/

گردد عیان دامن کشان/

گویم به او راز نهان/

که با من چه ها کردی/

به جانم جفا کردی/

هم جان و هم جانانه ای اما/

در دلبری افسانه ای اما/

اما ز من بیگانه ای اما/

آزرده ام خواهی چرا تو ای نوگل زیبا/

افسرده ام خواهی چرا تو ای آفت دلها/

عاشق کشی شوخی فسونکاری/

شیرین لبی اما دل آزاری/

با ما سر جور و جفا داری/

می سوزم از هجران تو ، نترسی ز آه من/

دست من و دامان تو ، چه باشد گناه من/

دارم ز تو نامهربان/

شوقی به دل/

شوری به جان/

می سوزم از سوز نهان/

ز جانم چه می خواهی/

نگاهی به من گاهی/

یارب برس امشب به فریادم/

بستان از آن نامهربان دادم/

بیداد او برکنده بنیادم/

گو ماه من از آسمان دمی چهره بنماید/

تا شاهد امید من ز رخ پرده بگشاید 

 

منبع متن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد